19 Şubat 2008 Salı

arkadaşımın çıktıgı deligi siktim...

Slm.ben hakan arkadaşım deniz ile nişantaşında buluşacaktık bir cafede oturmuş bekliyordum ama deniz gelmemişti,10 dakika sonra deniz aradı işlerinin bitmediğini çok geç kalacağını söylemişti bende sorun değil yarın akşam buluşuruz dedim ama canım çok sıkılmıştı.Karşımdaki masada oturan 3 bayan sürekli bana bakıp aralarında konuşuyorlardı,ekilmenin acısı ile bende bayanları süzmeye başladım ve sonra masalarına gidip ateşinizi alabilirmiyim dedim,bir tanesi hangimizin diyince diğerleri kahkayı bastı,bu lafın altında kalamazdım bende dilerseniz üçünüzünde diyiverdim bir kahkahada öyle koptu masada ve beni masalrına davet ettiler.İsimleri pınar,ceyda ve nildi,hatunlara kız arkadaşım tarafından ekildiğimi söyleyince nil fenamı birini beklerken üçümüzü buldun dedi.Bir iki kadehten sonra ortam iyice ısındı bu arada nil istersem içkilerimize nilin evinde devam edebileceğimizi söyledi,böyle bir teklifi kim geri çevirirdi.Bebek sırtlarında boğaz manzaralı bir daireye geldik,hatunlar çabucak içki masasını hazırladılar ve başladık muhabbete yavaş yavaş kafayı bulan nil slov bir müzik açtı ve ceyda ile dans etmeye başladılar bende pınarı dansa kaldırdım nil dans etmiyor resmen ceyda ile oynaşıyordu ve ayakta sevişeye başladılar,onlardan aldığım cesaret ile pınarın kalçalarını okşamaya başladım bunu anlayan pınar amını sikime bastırıyorduki nil pınarın,ceydada benim arkama geçip bizi okşamaya başladılar.Artık sex zamanı diyen nilve ceyda bizi soymaya başlamıştı bile ceyda sikimi görünce gözleri dışarı fırladı üç hatun beni koltuğa oturtup başladılar yalamaya,emmeye ceyda ve pınar sikimi yalarken nil amını ağzıma çoktan vermişti öyle bastırıyorduki nefes alamıyordum nili dilimle sikiyordum,nil kudurmuş gibi başımı amına bastırıyordu.Ceyda sikimi içine almaya çalışırken zorlanıyordu çığlıklar atıyordu,ama benim aklım pınarda idi muhteşem bir fiziği vardı.Bir kaç dakika sonra nil titreyerek ağzıma ve yüzüme boşaldı,bende hızlı ve sert bir şekilde ceydayı sikiyordum onuda boşaltıp pınarı sikmek istiyordum,Ceydada bir kaç dakika sonra çığlıklar atarak amını ağzıma dayadı ve oda ağzıma ve yüzüme boşaldı.Pınarı koltuğa yatırdım onu dudaklarından başlayarak ayak parmaklarına kadar yaladım amını öyle yalıyor dilimi öyle sokuyordmki pınarın çığlıkları salonu inletiyordu,Pınarın bacaklarını omuzlarıma aldım ve kocamanı pınara öyle bir soktumki pınar acıdan haykırarak dudaklarımı ısırdı.Pınar bir yandan inliyor bir yandanda kulağıma sik beni sabaha kadar sik aşkım diyordu,Nil içerden getirdiği vibratörü beline takmış ceydanın ağzına veriyor bir yandanda amını parmaklıyordu.nilde ceydayı kucağına alıp acımasızca vibratörü ceydaya sokuyordu pınar ise beni tahrik edici sözlerle daha çok azdırıyordu pınarda boşalacağını söylediğinde sikimi amından çıkartıp pınarın amını ağzıma aldım bir yandanda götünü parmaklıyordum,pınar öyle bir boşaldıki suları çenemden süzülüyordu,sıra bana gelmişti üçüde önümde diz çöktü yüzlerini spermlerimle yıkadım sonrada birbilerinin yüzlerini yalayıp spermlerimi yuttular,saat sabahın 4 olmuştu biz hala deliler gibi sikişiyorduk,bir süre sonra nil ve ceyda alkolün etkisi ile sızdılar bende pınarı alıp banyoda jakuziye götürdüm pınarın amını ve götünü dakikalrca yaladım onu çıldırtmıştım ve önümde domaltıp arka deliğine sokmaya çalışıyordum ama bir türlü alamıyordu,pınarı kremledikten sonra pınarın deliğine yüklendiğimde pınar öyle bir çığlık attıki bir kaç dakika kendinden geçti yavaş hareketlerle girip çıkıyordum artık götü genişlemiş ve acı yerini zevke bırakmıştı,pınar zevkten başını sağa sola sallıyor erkeğim parçaldın beni gibi sözler ediyordu iyice hızlandım pınar geliyorum dediğinde ikimiz aynı anda boşaldık sıcacık spermlerimi pınarın arka deliğine boşaltım ve duş alıp yatak odasında uyuduk pınar ile.Sabah uyandığımızda nil ile ceyda hala uyuyordu pınar ile tekrar buluşmak üzere sözleşip oradan ayrıldım.Devamı bir sonraki hikayemde.

2 yorum:

Hakan turhan dedi ki...

Dindar olgun saygın dürüst samimi ve yalnız yaşayan bir hanimla gizli bir aşk yaşamak istiyorum ciddi hanimlar arayin veya mesaj atın 542.742.60.21

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.