19 Şubat 2008 Salı

netten otele ne buyuk zevk

ben 29 yasında evli biriyim.basımdan gecen olay bundan 15 gun once yasandı.07.02.2008 gunu. daha once nette tanıstıgım 52 yasında ismi zeki olan bır bey vardı.bız bununla işi iyice ilerletmıstık.tabiki camdan cama .zeki ısrarla benimle birlikte olmak istediğini soyluyordu.ama o istanbulda ben ise ankaradaydım. gunlerden bır gun nette gorusurken ankaraya gelecegini ve benimle mutlaka gorusmek ıstediğini soyledi.ama ben hala cekınıyordum.kucukluyumden beri yarak yemek istiyordum ama daha buna cesarat edememiştim.zeki ballandıra ballandıra beni nasıl mutlu edeceginden bahsediyor ben ise korkuyordum.sonunda ısrarlarına dayanamayıp bulusma teklifini kabul ettim.bana telini verdi aradım.cok tatlı ve kibar bir sesi vardı.insana guven veriyordu. bulusmak için sozlestık ve o aksam zeki istanbuldan yola cıktı.ertesi gün kızılayda gima nın onunde bulustuk.cok tatlı ve cana yakındı.beni mutlu edebilecegını dusunmeye baslamıstım. sakarya caddesine gittik ve biraz demlenmeye basladık.o devamlı bana methiyeler duzuyordu. ben de yavas yavas moda gırmeye baslamıstım.daha sonra cakır keyif olduktan sonra bana otele gıtmeyi teklif etti.bende biraz cekinerek kabul ettim.ulusta bır otele gıttık.zeki odamızı aldıktan sonra yukarıya cıktık. ben ne yapıyorum dıye kendı kendıme soruyordum.odamıza gırdıkten sonra zeki ben dus alıcam sende almak istermisin diye sordu.bende almayacagımı soyledım.o ise ısrar etti ve kabul ettım.soyunmaya basladı.bende onu seyredıyordum.daha sonra donuyla kaldıgında ben hala onu seyrekmekle mesguldumve bana sen de soyunsana dedi.ben cekındıgımı doyledım o ise yanıma gelıp bir baba sevkatıyle bunda cekınecek bır sey yok dedi.ellerımı ellerının arasına aldı ve cok tatlısın dedıkten sonra benı yanagımdan optu.benı urkutmemeye calısıyordu ne olsa bu ilk olacaktı.daha sonra yavas yavas dudaklarıma geldi ve optu.ilk defa bır erkek benı dudaklarımdan opuyordu. elleri bos durmuyor belimden kalcalarıma dogru inmeye calısıyordum ve elleri kalcalarımı kavradıgında artık onun olacagımı anladım.o benım erkegım olacaktı bırazdan.t-shirtümü cıkardı ve bonumu opmeye oradan asagıya goguslerıme inmeye baslamıstı.cok yumusak davranıyor benı mest edıyordu.daha sonra pantolonumun dugmelerını cozup cıkardıgın da hem sasırmıs hemde hosuna gıtmıstı içime gıydıyım esımın kırmızı tangası.beni yavas yavas yataga dogru surukluyordu ve yatagın kenerına geldıgımızde benı yataga oturttu.aletı tam onumdeydı.cıkarsana senın olmak ıstıyor dedıkten sonra bende donunu cıkarmaya basladım.fazla buyuk olmayan bır aletı vardı benımde korkum gecmeye baslamıstı.aletını ucundan optukten sonra agzıma aldım ve yalamaya basladım.oda kafamı tutmus bana tempo verıyordu.bosalacagı zaman gelıyorum dedı ve muhtesem bır sekılde agzıma patladı.bıraz mıdem bulanmıstı.bırer sıgara yaktıktan sonra ben banyoya gırdım ve temızlendım.banyodan cıktıgımda sıgarasını bıtırmıs ve bana sahıp olmak için beklıyordu. yataga onun yanına uzandım oda benım dudaklarımdan opmeye bır taraftanda ellrıyle benı oksamaya basladı.tekrar aletını agzıma verdı.benım gorevım aletını tekrar kaldırmaktı.ve yalayarak aletını tekrar tas gıbı yapmıstım.o ise gotumun delıgını yalıyor benı zevkten kudurtuyordu.daha sonra cantasından vazelini cıkartıp deligimi parmaklarıyla alıstırmaya baslamıstı.ıyıce alıstırdıktan sonra benı sırt ustu yatırıp ustume cıktı ve aletını bacaklarımı kaldırıp deliğime dayadı.bana bakıp gercekten hala istiyormusun dedi bende evet ama yavas ol lutfen dedım.tamam o zaman erkegın oluyorum askımdedı ve bastırmaya basladı kreminde etkisiyle yarak biraz zorlanarak olsa içime dogru kaymaya baslamıstı.basını soktuktan sonra durdu ve yuzume baktı.askımsenı sevıyorum bi tanem dedı ve bastırmaya devam ettı bıraz acı hıssedıyordum ama belli etmemeye calısıyordum.bırazdan zeki butun aletını ıcıme sokmustu.bana muhtesemsın bebegım dıye ıltıfat ederken bır taraf tanda yavas yavas ıcıme gırıp cıkmaya baslamıstı.zeki artık hızlanıyor memelerımı emıyor bana muthıs bır duyguyu tattırıyordu.bu sekılde 10 dakıka ıcımde gıdıp geldıkten sonra bagırarak ıcıme patladı.askım ben sana vuruldum artık senı bırakmam dedı.o gece 3 defa daha benı sıktı.sabah ondan ayrılamk istemiyordum ama o istanbula ben ise evime gıtmek zorundaydık ve ayrıldık. hala onunla telde konusuyoruz.bır dahakı seferı iple cekıyorum.bana ulasın ve benı sıkın

Hiç yorum yok: